Δωράκια καλωσορίσματος περίμεναν την πρώτη ημέρα τα παιδιά.
Καθημερινά μια γλυκιά καλημέρα τα καλωσόριζε (πατήστε πάνω στην εικόνα για να την ακούσετε)
Τα παιδιά αποτυπώνοντάς την, ατομικά
σε μικρότερες ομάδες
Ποιό είναι το νηπιαγωγείο μας και τι κάνουμε σ΄αυτό; Συζήτησαν είδαν βίντεο και χόρεψαν:
Πόσα παιδιά θα παίζουν σε αυτές; Συζήτησαν στην "παρεούλα" και μετρώντας αποφάσισαν τον ανάλογο αριθμό παιδιών.
Είπε ο καθένας την αγαπημένη του γωνιά
και την αποτύπωσαν με ζωγραφική
Για να είμαστε φίλοι αγαπημένοι προτάθηκε να λειτουργούμε με κανόνες.
Συζητήθηκαν συμπεριφορές και κανόνες στο ένα τμήμα
και αποφάσισαν να δημιουργήσουν τους 10 χρυσούς κανόνες της τάξης.
Έτσι δημιούργησαν το συμβόλαιο της τάξης το οποίο υπογράφτηκε απ΄ όλα τα παιδιά
με το δακτυλικό τους αποτύπωμα και όσοι μπορούσαν με το όνομά τους.
Στο άλλο τμήμα ήρθε η "Βάγια η κουκουβάγια"
όπου μαζί της ταξινόμησαν συμπεριφορές που επιτρέπονται και μας κάνουν καλύτερους και αυτές που δεν επιτρέπονται. Πρότειναν λύσεις στα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν και τις δραματοποίησαν.
όπου μαζί της ταξινόμησαν συμπεριφορές που επιτρέπονται και μας κάνουν καλύτερους και αυτές που δεν επιτρέπονται. Πρότειναν λύσεις στα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν και τις δραματοποίησαν.

χωρίστηκαν σε ζευγάρια και χρωμάτισαν τους κανόνες που αποφάσισαν να τηρούν.
Φυσικά υπέγραψαν στο τέλος
Μετά την αφήγηση των βιβλίων
Με τις παλάμες τους και τέμπερες δημιούργησαν ομαδική εργασία με τίτλο "Τα χέρια δεν χτυπάνε..." και τις προτάσεις των παιδιών που είπαν: "...τα χέρια αγκαλιάζουν, ζωγραφίζουν, βοηθάνε, χαϊδεύουν, παίζουν, στέλνουν φιλιά, κρατούν βιβλία και διαβάζουν, χτίζουν κάστρα..."
Έμαθαν τις ημέρες της εβδομάδας μέσα από το τραγούδι "Η καλή κυρά εβδομάδα"
(Πατήστε πάνω στην εικόνα για να το δείτε)
Τις ζωγράφισαν
Έγινε μια πρώτη αναφορά στα συναισθήματα, χωρίστηκαν σε ζευγάρια και παίζοντας με πλαστελίνη αποτύπωσαν έκφραση συναισθημάτων: