Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023

Δε μ΄ ακούς; Είμαι το Φθινόπωρο!

 Έρχομαι μαζί με τα κιτρινισμένα φύλλα

μυρίζω νοτισμένο χώμα και γομολάστιχα!

Δε μ'ακούς; Είμαι το Φθινόπωρο!

Τα πεσμένα φύλλα είναι πηγή έμπνευσης για ποικίλες δραστηριότητες και κατασκευές στο νηπιαγωγείο το Φθινόπωρο. Μαζεύουμε φύλλα στην αυλή και ξεκινάμε!Ατομικές δημιουργίες με αυτά:

Ομαδικές:
Η κυρά του Φθινοπώρου
Τα πορτρέτα των παιδιών στολισμένα με φθινοπωρινά φύλλα.
                           Να και τα χεράκια τους την ώρα που τα φτιάχνουν!
Ομαδική εργασία με τα χεράκια των παιδιών να σχηματίζουν τα αγκάθια του σκαντζόχοιρου 
που βαστάει  φθινοπωρινούς καρπούς.
Η  φθινοπωρινή πόρτα μας εμπνευσμένη από το "Δέντρο της ζωής" του Γκουστάβ Κλιμτ.
 Η ιδεοθύελλα είναι μια σημαντική δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο. Μας βοηθάει να γνωρίσουμε καινούριες έννοιες όπως τα χαρακτηριστικά του Φθινοπώρου.
Ατομικές δημιουργίες:
Τα χρώματα του Φθινοπώρου 
στόλισαν την πόρτα της τάξης. 
Ταξινόμηση φύλλων, ανάλογα το σχήμα:
 

Φυτρώνει, φυτρώνει ο σπόρος:
έγινε αναφορά στο "Τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει"
Το αποτυπώσαμε ομαδικά:
Ανακάλυψαν σπόρους. Βγήκαμε έξω και φυτεύσαμε
Τα σποράκια τα φροντίζαμε, τα παρατηρούσαμε και όταν μεγάλωσαν τα πήραμε στο σπίτι.
Τα παιδιά έμαθαν  και κινήθηκαν στο τραγούδι 
"Ο γεωργός πάει στον αγρό" (πατήστε πάνω στην εικόνα να το δείτε)..